Πρώτο Λαχνό !!!! Στίχοι Νίκος Ορφανίδης

Ένα λαχείο είναι η ζωή 
που εσύ μονάχα ξέρεις να κερδίζεις
άλλοι το λένε τύχη δηλαδή 
κι' άλλοι το λένε της ζωής το μετερίζι 

Πρώτο λαχνό πάλι τον κέρδισες εσύ 
λες κι έχεις τις ζαριές σημαδεμένες
κι’ εγώ στον λήγοντα να είμαι μια ζωή 
πάντα χαμένη κι χαρές μου μετρημένες

Είναι πικρό το μονοπάτι της ζωής 
όταν η νύχτα δεν μοιράζατε στα δύο 
κι αυτός ο χρόνος να ναι πάντα δικαστής 
και τ' όνειρό μου να μου λέει πάλι αντίο

Είν’ οι σελίδες γκρίζες σκοτεινές 
μες το φθαρμένο της ζωής το καλαντάρι
πάντα στο λάθος ψάχνω τις χαρές 
κι’ εσύ να βρίσκεις στο κενό μαργαριτάρι

Του κάτω κόσμου τώρα πήρες την σιωπήμου 
βρήκες φορεσιά τις αναμνήσεις
εγώ στην νύχτα ν’ αργοσβήνω σαν κερί 
κι’ εσύ με νέο λουκ γυρνάς σε αναζητήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου