Ο έμπορος της ευτυχίας... Γιώργος Ερνέστο Μουρελάτος.

Είναι αυτό το μικρό μαχαίρι που ζυγίζει κι όλας.
Δεμένος στην καρέκλα από κάποιου είδους εσωτερική
συμφωνία με την αυτοκαταστροφή, το γράπωμα στη ζωή ή
την ανοησία μου,περιμένω, όχι καρτερικά, την επίμαχη στιγμή.
Που θα πρέπει να κόψω μια λίβρα από τη σάρκα μου
σε αντάλλαγμα της ευτυχίας που συμφώνησα να λάβω.

Ιδού κόσμε, το γοερό μου δίλλημα. 
Αφότου το ίδιο έγινες με το δέρμα μου και το μέσα μου
τώρα όλα διπλά συμβαίνουν σα σε αντικρινό καθρέφτη:
Αν κάνω πως κόβω από εσένα ματώνω εγώ, που δε
μπορώ να σε κρατήσω ολόκληρη όπως μου υποσχέθηκα.

Η συμφωνία χαλάει με το αίμα. Αν κόψω από εμένα, αργά
πεθαίνω, αφού κτηνωδώς το σώμα και το πνεύμα μου βιάζω
και το αφήνω να αιμορραγεί στην αψυχία που με πλησιάζει.

Αν απλά καθήσω με το μαχαίρι άπραγο τοκίζεται το χρέος
εις το τετράγωνο, μέσα από τους καθρέφτες.
Έχασα την πόρτα της εξόδου στις αντανακλάσεις κι εμένα.
Όμως υπάρχω ακόμα εδώ δεμένος.

"Σας παρακαλώ κυρίες και κύριοι του δικαστηρίου, αφού ο
κατηγορούμενος χρονοτριβεί τιμωρείστε εσείς
αυτό το κουρέλι όπως του αξίζει."

Σιωπή στην αίθουσα. Κανείς δε με υπερασπίστηκε. Ούτε καν εγώ.

"Δεν ήταν ποτέ άξιος να ευτυχίσει, κύριε Πρόεδρε.
Δεν του άξιζε μια Πόρσια να μασκαρευτεί για αυτόν."

Έπεσε το κεφάλι μου καταφατικά βαρύ.
Μέσα από τον καθρέφτη ένα χαμόγελο ξεπρόβαλε.
Δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω αν ήμουν εγώ
που χάρηκα για τη σίγουρη καταδίκη μου
ή εσύ που ντυνόσουν δικηγόρος για να μου δώσεις
κουράγιο και να με υπερασπιστείς.

Ακόμα και με την υπόνοια, σου χρωστάω ένα ζευγάρι γάντια
κι ένα δαχτυλίδι. Μπορώ να πληρώσω αμέσως. Χωρίς δόσεις.
Αλλιώς μπορείς να πάρεις αυτή τη μία λίβρα του χρέους,
αν την κόψεις εσύ όμως.

Όσο για μένα, πάντα κάτι θα χάνω.
Είμαι απλά ένας κακός έμπορος με όνειρα
και παίρνω -ή δίνω- αυτό που μου αξίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου