Νίκος Ορφανίδης... Αποχαυνωμένοι.

Καλημέρα στο απέραντο λιβάδι
Εδώ που βόσκουν λογιών λογιών
Κι εγώ σαν γεράκι παρακολουθώ
Όλες της κινήσεις και απορώ

Γίνετε χαμός
Όλα τα ζώα ανακατεμένα σκυλιά γάτες άνθρωποι 
και οι επιβήτορες στον κόσμο τους παραδομένοι
Και η μέρα κυλάει ήσυχα
φυλακισμένη στον ύπνο της 

Τα παιδιά περιμένουν την κίνηση απ’ το κοντρόλ
Να μπουν στην σειρά, οι μεγάλοι αποχαυνωμένοι
Και εγώ παρακολουθώ
Πλάι μου ένα κοτσύφι τσιτσιρίζει
Με κοιτάζει με αγωνία

Είμαι χορτάτος ας μου λείπει
Όλοι μαζί τραγουδάνε
Όλα κυλάνε ήσυχα
Όλα έτοιμα να κατασπαράξουν τον πλησίον

Όλα μα κανένα δεν τολμά
Ούτε ένας επαναστάτης
Χαθήκαν όλοι τους, τους έχει πνίξει η πόρνη η καλοπέραση
Όλοι στου ύπνου την μπότα φυλακισμένοι

Αποχαυνωμένοι και εγώ παρακολουθώ
Κρυμμένος πίσω απ’ το τζάμι απόμαχος
Βόσκοντας το δικό μου κοπάδι
Μακριά από της ύαινες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου