Η στιγμή που συνειδητοποιείς τους ανθρώπους

Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή σου 
που συνειδητοποιείς ποιός έχει σημασία, ποιός δεν είχε ποτέ, 
ποιός δεν θα έχει ξανά και ποιός θα έχει για πάντα.

Γι'αυτό μη στεναχωριέσαι για ανθρώπους από το παρελθόν σου,
υπήρχε λόγος που δεν κατάφεραν να είναι μαζί σου..
Κάποιες φορές ειναι καλό να ξεχάσεις καποίον 
ακόμα και αν κάποτε αποτελουσε την ζωη σου..
Ολοι έρχονται στην ζωή σου για να σου μάθουν κάτι καινούριο...
Εσείς που φύγατε μου μάθατε να αγαπάω αυτό που είμαι και να μη διαπραγματεύομαι το ποίον μου και το τι θα γίνω με κανέναν...

Λάτρεψα τις επιλογές μου 
και μετάνιωσα για το φέρσιμο μου σε ορισμένες απο αυτές.
Εκανα λάθη ναι,άπειρες αλλαγες,
όλα τα κλείδωσα στο κουτάκι του βιογραφικού μου...
πίσω σε εκείνη την αποθηκούλα του μυαλού μου,
που ανοιγοκλείνω αραιά και που για να μου θυμίζει.
πόσα τόλμησα,πόσα αρνήθηκα και πόσα στάδια διένυσα 
για να φθάσω ως εδώ...

Ποιος είναι ο δρόμος για την εκπλήρωση 
του δικού μου του νόμου; 
Να διαταράξω την τάξη, να συντρίψω το πρωτόκολλο, 
να ξεστρατίσω από τους προγόνους.
Να αλητεύσω στ' απαγορευμένα, 
στις αγέρωχες κι επικίνδυνες περιοχές του αβέβαιου. 
Να δέχουμε ατάραχος ακόμη περισσότερο: 
σαν ευλογία την κατάρα του πατέρα και της μάνας.

Να έχω το θάρρος να είμαι μόνος''....
Δεν φοβάμαι τίποτα δεν ελπίζω τίποτα είμαι ελεύθερος...
Μάθε να κοιτάς τον φόβο στα μάτια! Όσο το αποφεύγεις 
θα σε κυνηγάει!!! 

Ο φόβος μας τρομάζει..γκρεμίζει τα όνειρά μας,
Χάνουμε την ίδια τη ζωή... Tα όνειρα είναι ΝΑΟΙ...
έχουμε ιερή υποχρέωση να τα προστατέψουμε 
από λάθη που θα τα γκρεμίσουν....

Κάνω ΌΝΕΙΡΑ επειδή ΑΓΑΠΩ..... ΑΓΑΠΩ επειδή κάνω ΌΝΕΙΡΑ......
Oσο ΖΩ θα κάνω ΌΝΕΙΡΑ και θα ΑΓΑΠΩ...

ΟΤΙ ΔΕΝ MΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ... MΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ !!!
Η ΚΑΝΤΑ ΟΛΑ ΛΙΜΠΑ..... 

Η ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΑ...
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ 
KAI Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ είναι ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ 
που εισαγγελέας είναι ο Θεός & ο χρόνος... !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου