Δεν θέλω νά' μαι αριθμός... Άνθιμος Ιωαννου.

Δεν θέλω νάμαι αριθμός ,κάποιος μέσα στο πλήθος
να με μετρούν σαν πρόβατο, άνθρωποι δίχως ήθος

Δεν θέλω νάμαι άτομο ανώνυμο σε λίστες
ούτε σε κόμμα δεξιό , ούτε σε σοσιαλίστες

Θέλω προσωπικότητα να έχω με ιδέες
που βγαίνουν μες΄απ΄το μυαλό αληθινές , πηγαίες

Δεν θέλω να υπηρετώ, γονατιστός κανέναν
ούτε και να παρακαλώ, ακούω μόνο εμένα,

Δεν την αντέχω την σκλαβιά θέλω ελευθερία
έτσι με έμαθαν να ζω ,και να μιλώ για ουσία

Δεν θέλω νάμαι αριθμός γι΄αυτό μην με μετράτε
δεν σας ανήκω, δεν μπορώ, άντε γι΄αλλού να πάτε

Εγώ είμαι λεύτερο πουλί, δεσμά δεν με κρατάνε
και δεν ανήκω πουθενά, γι΄αυτό ας μην κοιτάνε

Εμένα δεν θα βρουν ποτέ, τρόπο να με σκλαβώσουν
τα χέρια μου δεν δένονται ,τα φίδια θα τους ζώσουν

Μην προσπαθήσουν να μου πουν, λόγια με υποκρισία
θέλω αλήθειες να μου λεν, και λόγια με ουσία
δεν θέλω νάμαι αριθμός, πρόβατο μες΄στην στάν
η σκέψη μου είναι λεύτερη, γιαυτό δεν θα πεθάνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου