Η ...Επιστροφή.... Φαίδρα Καψωμενάκη.

Και πήρα φίλοι μου τον δρόμο του γυρισμού από την 
επίσκεψη μου στην θεϊκή γειτονιά !
Κατέβηκα την ουράνια σκάλα και προσγειώθηκα ανωμάλως ...
Στην τσέπη μου ένα οργισμένο"να πάνε στον διάβολο " 
του Θεού ( αλήθεια πολύ θυμωμένος ήταν ,
για να διαολοστέλνει ένας θεός) και απάντηση καμιά 
πως έφτασε το χρέος σε θεϊκά ύψη !

Και απορίες ...Πολλές και άλυτες.....
Άφιξη στην γη ,στον ταπεινό μου δρόμο ημέρα Σαββάτου !
Τι δρόμος δηλαδή ?
Λίμνη Κασπία και Αράλη ένα πράγμα !
Θύμωσε πραγματικά σκέφτηκα ο παντοδύναμος !
Νάμαι στην τραγική μας καθημερινότητα λοιπόν 
και ξεκινώ τις πεζές μου πια ασχολίες !
Βροχή κατακλυσμός ,η γειτονιά μου μια θάλασσα καφέ!!!! ,
στο περίπτερο στις αναρτημένες εφημερίδες διαβάζω !

Δεν έκλεισε η αξιολόγηση ...
Ζητούν και τέταρτο (πέμπτο ,έκτο ,έβδομο );;;;;
μνημόνιο ! Μείωση συντάξεων ,μείωση αφορολογήτου ,
μείωση ,μείωση ..Νέα προαπαιτούμενα 
(εδώ χάσαμε το μέτρημα).. Τι γίνεται ρε παιδιά ?
Αφού οι θεσμοί την είχαν τελειώσει !Τι αξιολογούν πάλι ? 
Που βρίσκομαι ? 2010,2013,2016,2019........ 
αξιολογήσεις ετεροχρονισμένα μα προκαταβολικές?

Τι μοντέρνα οικονομικά είναι τούτα ?
Αξιολογούνται τα ερείπια , οι αγέλαστοι άνθρωποι ,
το φευγιό των νέων απο τον τόπο τους ,τα παγκάκια 
και οι χαρτόκουτες (σύγχρονα σπίτια των απελπισμένων )
η αξιοπρέπεια ,οι ουρές για ένα πιάτο φαγητό ,η απόγνωση ,
τα γκρεμισμένα όνειρα ? Και αφού ανίκανοι είμασταν ,
είμαστε θα είμαστε να κυβερνήσουμε ,τούτον τον τόπο 
και χωρίς αξιοπρέπεια επιτρέπουμε να μας υποδεικνύουν 
τι πρέπει να κάνουμε ,αφού μέχρι και για το ποδόσφαιρο 
έφθασαν καθοδηγητές να μας υποδείξουν τι πρέπει 
να γίνει (!!!!!!!!!!!!!!!!!δικαιούμαι να ρωτώ?

Για τί σας πληρώνουμε όλους εσάς ?
Δικαιούμαι να απορώ ,γιατί συνωστίζεστε να κυβερνήσετε 
διεκδικώντας οι επόμενοι ένα καράβι που το έριξαν 
στα βράχια οι προηγούμενοι ? Δικαιούμαι να απορώ ?
Που είσαι Έλληνα ??????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου